سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - 2024 October 22
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۴

تیتر20 - خرید لوازم خانگی کار چندان راحتی نیست. چرا که ممکن است به علت عدم توجه به یک سری نکات، متحمل ضرر شوید. به طور مثال هنگام خرید می‌بایست به برند لوازم خانگی، برچسب مصرف انرژی و کیفیت وسایل توجه داشته باشید. البته دقت کنید که خرید باید از فروشگاه معتبر و شناخته شده باشد. شما با مراجعه به فروشگاه‌های معتبر می‌توانید لوازم خانگی اقساطی با فیش حقوقی را تهیه کنید.

خرید سرخ‌کن اقساطی

هنگام خرید وسایل خانه می‌بایست به نکاتی توجه کنید تا بهترین خرید را داشته باشید. برای خرید سرخ کن اقساطی توجه به نکات زیر خالی از لطف نیست:

بهتر است به ظرف سرخ کن توجه داشته باشید و سرخ‌کن‌هایی را تهیه کنید که حالت استوانه‌ای دارند. توجه به نوع سرخ کن مهم است، سرخ‌ کن‌ها دارای سه نوع سرخ کن معمولی، سرخ کن بدون روغن و مینی هستند. با خرید سرخ کن‌های استوانه‌ای می‌توانید غذاهایی با حجم بزرگ‌تر مانند مرغ و ماهی را نیز در سرخ کن سرخ کنید.

سرخ کن‌های چهار گوش برای خانواده‌های کم جمعیت، بیشتر کاربرد دارند. دقت کنید که اگر خانواده ۶ یا ۷نفره هستید، سرخ‌کن کوچک تهیه نکنید و دستگاه با ظرفیت بالا برایتان مناسب است. همچنین توجه به موارد زیر می‌تواند در خرید این دستگاه شما را یاری کند:

  • میزان بودجه
  • ظرفیت سرخ‌کن
  • توان و قدرت دستگاه
  • طراحی و رنگ‌بندی
  • دارا بودن گارانتی معتبر
  • قابلیت‌ها و امکانات دستگاه

خرید قسطی یخچال بوش

یخچال بوش ساخت کشور آلمان است و به علت استفاده از قطعات باکیفیت در ساخت این یخچال، می‌توانید آن را در کنار بهترین‌ برندها قرار داد. با خرید قسطی یخچال بوش مزایای زیر شامل حالتان می‌شود:

  • طراحی زیبا و شیک
  • صدای بسیار کم
  • دارای محفظه‌های گوناگون برای نگهداری انواع مواد غذایی (محفظه کره و پنیر، ست صبحانه، قفسه‌های مخصوص بطری)
  • مصرف بهینه انرژی
  • دارای فضای کافی برای نگهداری انواع مواد غذایی
  • رنگ بندی متنوع
  • دارای سیستم خنک کننده
  • سیستم سرمایشی سریع

10 نکته مهم در راهنمای خرید لوازم خانگی اقساطی

قبل از این‌که برای خرید لوازم خانگی اقدام کنید، موارد زیر را برای خریدهای خود در نظر بگیرید:

  1. بررسی نظرات سایر مشتریان

مهم است که نظرات سایر کاربران را مورد بررسی قرار دهید. فرقی نمی‌کند که دوست شما در مورد یخچال یا ماشین لباسشویی یک برند نظر منفی دارد یا نظرات آنلاین در سایت را بررسی می‌کنید. چرا که در هر دو صورت باید به آن‌ها توجه داشته باشید. منابعی در سایت‌ها و اینترنت وجود دارد که از طریق آن می‌توانید نظرات واقعی مشتریان را بخوانید..‌

  1. شتاب زده نباشید

هیچ‌ محصولی را نباید با عجله خریداری کرد. در مورد خرید لوازم خانگی نیز این موضوع صدق می‌کند. زمانی که شما قصد خرید دارید، بهتر است از اولین فروشگاهی که سر راهتان قرار می‌گیرد، خرید انجام ندهید چرا که ممکن است بعدا پشیمان شوید. برای این کار ویژگی‌های محصول انتخابی خود را لیست کنید و هنگام خرید آن را با کالای مورد نظر تطابق دهید. در این صورت است که خرید مطمئنی انجام می‌دهید.

  1. مشخص کردن نیازهای شخصی

درست است که اکثر افراد تمایل دارند، شیک‌ترین لوازم خانگی را تهیه کنند، اما کالایی را تهیه کنید که نیازهای شما را برطرف می‌کند. به طور مثال اگر می‌خواهید در یخچال فریزر خود حجم زیادی غذا نگه دارید، شیک‌ترین و گران قیمت‌ترین فریزر در صورتی که کوچک باشد، برایتان کارساز نیست.

  1. خواندن دستور راهنمایی کالا

قبل از اقدام به خرید بهتر است که دستورالعمل روی کالا را بخوانید. به طور معمول برای خرید لوازم خانگی مدرن و شیک باید هزینه بیش‌تری پرداخت کنید. همچنین این وسایل تنظیمات پیچیده‌تری دارند. بهتر است وسایلی را انتخاب کنید که تنظیمات راحت‌تری داشته باشند.

5 اندازه محیط را در نظر بگیرید

قبل از خرید هر وسیله‌ای، متراژ مکانی که قرار است لوازم خانگی را در آن قرار دهید، در نظر بگیرید. به طور مثال یخچال فریزرهای دوقلو برای آشپزخانه‌های کوچک اصلا مناسب نیستند و شما را هنگام چیدمان با مشکل مواجه می‌کنند. از این رو می‌بایست ابعاد وسایل خانگی با ابعاد محیط هماهنگ باشد. می‌توانید قبل از خرید، محیط را اندازه بگیرید.

  1. توجه به درها

هنگام اندازه گرفتن لوازم خانگی، به درها توجه کنید. چرا که ممکن است وسایل با ابعاد بزرگ از در خانه عبور نکنند‌. توجه به درهای یخچال، فر گاز و درهای داخلی خانه اهمیت دارد.

  1. توجه به صدای لوازم خانگی

یکی از مهم‌ترین نکات توجه به این موارد است. از این رو حتما به صدای لوازم خانگی گوش کنید. لوازم خانگی باکیفیت بالا نباید هنگام کار کردن صدای آزارهنده داشته باشند.

  1. اهمیت برند

برند لوازم خانگی اهمیت دارد، اما نه آنقدر که هزینه گزافی برای خرید پرداخت کنید. چرا که هر وسیله گرانی کیفیت لازم‌ را ندارد. برندهای بسیاری هستند که به علت معروف بودن هزینه زیادی را دریافت می‌کنند. شما می‌توانید حتی با صرف هزینه کم‌تر محصول باکیفیت‌تری را تهیه کنید.

  1. میزان مصرف انرژی

یکی از اصلی‌ترین نکات توجه به برچسب مصرف انرژی است؛ به نحوی که اگر محصولی این برچسب را نداشته باشد، باید از خرید آن خودداری کنید. فروشگاه‌های معتبری که لوازم خانگی را به فروش می‌رسانند، تمامی محصولاتشان دارای برچسب انرژی است. چرا که این برچسب نشان می‌دهد مصرف انرژی در وسایل خانگی پایین است و همین عامل تاثیر مهمی در کاهش هزینه مصرفی و کاهش آلودگی دارد. با توجه به این برچسب می‌توان دریافت که گرید A کمترین میزان مصرف انرژی و گرید G بیشترین میزان مصرف انرژی را دارد.

  1. تعمیر لوازم خانگی

بهتر است بدانید که لوازم خانگی مانند هر وسیله‌ دیگری پس از چندین سال نیاز به تعمیر دارد. قبل از تعمیر باید به این نکته توجه داشته باشید که لوازم خانگی خود را در یک مرکز معتبر تعمیر کنید. چرا که به طور مثال تعمیر یخچال و ماشین لباسشویی کار هر کسی نیست.

بهترین لوازم خانگی را از کدام فروشگاه بخریم؟

پس از این‌که با توجه به نکات گفته شده بخواهید جهت خرید لوازم خانگی اقدام کنید، باید بدانید که خرید از فروشگاه معتبر اهمیت بسیار زیادی در رضایت شما از خرید دارد. به طور مثال حتی با بودجه کم می‌توانید خرید اقساطی داشته باشید. فروشگاه دیجی‌شهر این امکان را برای رفاه حال مشتریان خود فراهم کرده است. دیگر لازم نیست نگران خرید نقدی وسایل خانگی باشید، چرا که با مراجعه به این فروشگاه می‌توانید لوازم خانگی اقساطی با فیش حقوقی را خریداری کنید.

 

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و پایگاه خبری تیتر20 در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

ارسال نظرات
موضوعات روز